Společnost


La Familia rest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43014Problémy s hygienou, nedává uctenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před 5 lety

Elena Markoni

Znění stížnosti

Kavárna ted pracuje jenom na objednávky on-line, objednali dorty, nedostali žádnou uctenky. Kýchnu kde připravuje výrobky, má v přízemí obytného domu na Praze 3, Slezská 128. Žádné označené cedulky, nebo zvonek, za tady je gastropodnik kavárna na té adrese ne hlásí.


Produkt

Kavárna připravuje sladké zákusky, ale žádnou listinu o stavu výrobku nemůže poskytnout.


Požadované řešení

Kontrola hygieny, Konntrola obchodní inspekci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 15:15, před 5 lety

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo (jde-li o právnickou osobu) nebo místo podnikání (jde-li o fyzickou osobu), pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb.

Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zakoupení výrobku řádně se všemi stanovenými náležitostmi, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.