Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
UPC mi začal fakturovat nesmyslnné faktury - 3x jsem volal na jejich linku a pokaždé mi sdělili rozdílné informace. Měli mi vystavit 1 fakturu na 106,-Kč, místo toho mi vystavili 2 faktury na 323,-Kč a 407,-Kč, není ani odůvodnění proč - na jejich lince mi sdělili, že za to může systém. Hrůza!!! Nedoporučuji!!!
Internet
Vystavení správné faktury a anulace nesmyslných faktur
|
Tweet |
V řešené věci patrně mohlo dojít k omylu na straně společnosti, který má za následek chybné vyúčtování.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Doláku,
rádi vystavená Vyúčtování zkontrolujeme. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím na poradime@vodafone.com. V e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování) a popište situaci.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Jako důvod mi bylo sděleno: "systém generuje faktury automaticky a my se do něho nedostanem". Diletantismus!