Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dobrý den,
Obracím se,jelikož mě nebylo přesvědčivě vysvětleno fakturování za vůz Opel Meriva1,4 Turbo při koupi ze dne 7.5.2020. ( FVAA1821/200675 )
Za vůz jsem zaplatil 207998 Kč. Po odečtení zákonného pojištění 2980,- Kč je cena vozu 204 998 ,-Kč. Vůz byl k prodeji v ceně za 204000 ,-Kč.
Já jsem tedy zaplatil 204998 bez nějakých slev jak je uvedeno (3200,- Kč) tedy o 998,- Kč navíc –proč?
Pojištění Carlife 3999 ,-Kč bylo neoprávněně zahrnuto bez mého souhlasu do faktury a neustále je mě tvrzeno ,že ho mám zdarma. V celkové faktuře je to ale zahrnuto, když jsem měl zálohu 5000,-Kč a doplácel jsem po odečtení zákonné pojistky 2980, -Kč celkem 199980 ,-Kč.
Celková moje platba po odečtení zák.pojištění 2980,-Kč činila 204998,-Kč. Tedy bez slev a ještě zaplaceno o 998,-Kč navíc.
PS: zelenou pojišťovací kartu jsem si musel po urgenci stejně sám obstarat v pojišťovně
vozidlo nebylo řádně předáno odpovědným pracovníkem pobočky Kladno
sleva za on-line rezervaci žádná ????
sleva slíbená za poškozený lak žádná ????
Obraceli jsme se na ombudsmana AAAauto - žádná odezva
Žádám vrácení částky 998,-Kč
Děkuji.
Martina Šabíková
Karel Jirkovský
AAAauto provozovna Generála Klapálka 2810, 27201 Kladno
Podrobné vysvětlení faktury
Vrácení přeplatku vyplývajícího z faktury v částce 998,-Kč
|
Tweet |
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebiteli učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Vážený pane Jirkovský,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Věřím, že kolegové z pobočky se s Vámi spojili a vše vysvětlili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Přesně mě to vysvětleno nebylo,ani špatný výpočet faktury včetně přístupu společnosti jak jsem poukazoval
Stížnost tedy přeřazujeme opět na společnost a žádáme ji, aby jasným a srozumitelným způsobem vysvětlila spotřebiteli složení ceny a odůvodnila její celkovou výši.
Vážený pane Jirkovský,
Vaši záležitost jsem opět konzultovala s kolegy z pobočky v Kladně. Pokoušeli se s Vámi znovu telefonicky spojit, neb i oni mají za to, že vše jste si již vysvětlili. Pokud máte ještě nějaké nejasnosti, prosím dejte vědět, kdy Vám kolegové mají zavolat - nebo se zastavte na pobočce v Kladně osobně.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.