Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#43040Nepřehledná faktura za koupi vozu- neodpovídá nabízené ceně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 5 lety

Karel Jirkovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
Obracím se,jelikož mě nebylo přesvědčivě vysvětleno fakturování za vůz Opel Meriva1,4 Turbo při koupi ze dne 7.5.2020. ( FVAA1821/200675 )
Za vůz jsem zaplatil 207998 Kč. Po odečtení zákonného pojištění 2980,- Kč je cena vozu 204 998 ,-Kč. Vůz byl k prodeji v ceně za 204000 ,-Kč.
Já jsem tedy zaplatil 204998 bez nějakých slev jak je uvedeno (3200,- Kč) tedy o 998,- Kč navíc –proč?
Pojištění Carlife 3999 ,-Kč bylo neoprávněně zahrnuto bez mého souhlasu do faktury a neustále je mě tvrzeno ,že ho mám zdarma. V celkové faktuře je to ale zahrnuto, když jsem měl zálohu 5000,-Kč a doplácel jsem po odečtení zákonné pojistky 2980, -Kč celkem 199980 ,-Kč.
Celková moje platba po odečtení zák.pojištění 2980,-Kč činila 204998,-Kč. Tedy bez slev a ještě zaplaceno o 998,-Kč navíc.
PS: zelenou pojišťovací kartu jsem si musel po urgenci stejně sám obstarat v pojišťovně
vozidlo nebylo řádně předáno odpovědným pracovníkem pobočky Kladno
sleva za on-line rezervaci žádná ????
sleva slíbená za poškozený lak žádná ????
Obraceli jsme se na ombudsmana AAAauto - žádná odezva

Žádám vrácení částky 998,-Kč
Děkuji.
Martina Šabíková
Karel Jirkovský


Produkt

AAAauto provozovna Generála Klapálka 2810, 27201 Kladno


Požadované řešení

Podrobné vysvětlení faktury
Vrácení přeplatku vyplývajícího z faktury v částce 998,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2020 11:13, před 5 lety

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebiteli učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2020 15:11, před 5 lety

Vážený pane Jirkovský,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Věřím, že kolegové z pobočky se s Vámi spojili a vše vysvětlili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.7.2020 16:43, před 5 lety


Karel Jirkovský

Přesně mě to vysvětleno nebylo,ani špatný výpočet faktury včetně přístupu společnosti jak jsem poukazoval

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 09:30, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme opět na společnost a žádáme ji, aby jasným a srozumitelným způsobem vysvětlila spotřebiteli složení ceny a odůvodnila její celkovou výši.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 14:39, před 4 lety

Vážený pane Jirkovský,
Vaši záležitost jsem opět konzultovala s kolegy z pobočky v Kladně. Pokoušeli se s Vámi znovu telefonicky spojit, neb i oni mají za to, že vše jste si již vysvětlili. Pokud máte ještě nějaké nejasnosti, prosím dejte vědět, kdy Vám kolegové mají zavolat - nebo se zastavte na pobočce v Kladně osobně.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 14:46, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2020 21:25, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.