Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43043Badooo nevymazalo se svým serveru moje osobní udaje!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 5 lety

Alois Novák

Znění stížnosti

Badoo.com seznamka zaregistrujete se a když porušíte jejich podmínky zablokujou Vám profil..založíte si jiný a automaticky Vám je zase zablokujou ..odpoved badoo.com:

Podle našich záznamů jste byli buď zablokováni na předchozím Badoo profilu nebo na jiném našem produktu za porušování pravidel naší komunity. Váš nový profil byl také zablokován.

to znamená že badoo.com uchovává vaše udaje neustále fotky, tel, overovací fotku atd..

napsal jsem na badooo že odvolám souhlas na ochranu osoboních udaju a že tímto již nesmí nakládat smíma udaji fotky, tel, atd...

pokud by badoo vymazaalo všechny udaje o mé osobě tak nemá jak ověřit porušení podmínek z predešlých profilu a já se mohu zase zaregistrovat a tímto badooo porušuje zákon na ochanu osobních udaju...

badoo musí čekat až na novím profilu zase poruším podmínky,ale to se nestalo stále mají záznamy v databázi a tím porušují zákon


Produkt

badoo je podvod a jen seznamka na vytáhnutí penez z uživatelu


Požadované řešení

Vymazat všechno co se týká mé osoby fotky ověrovací fotky tel, otisky prstu atd..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 09:14, před 5 lety

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2020 17:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.