Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
18,3.jsem objednala roušky.Bilou a černou,Dorazila jen jedna a druhá nikde.Pres email nekomunikují a rouška nikde.
Přestože avizují poštovné zdarma,tak jsme museli zaplatit 115 Kč za dopravu.
Zloději.A peníze vrátit nechtějí.Opakovane urgovano!!!
Koubová Lucie
Peníze chci zpět,za poštovné a jednu roušku.
|
Tweet |
Spotřebitelka má nárok na uplatnění reklamace, pokud jí bylo dodáno zboží v neodpovídajícím množství. Spotřebitel pak má nárok na dodání objednané věci. Nebude-li to možné, má právo odstoupit od smlouvy. Reklamace musí být vyřízena ve lhůtě 30 dnů, nedohodnou-li si strany výslovně lhůtu delší. Nebude-li reklamace vyřízena v této lhůtě, má spotřebitel rovněž nárok na odstoupení od smlouvy. Vedle výše uvedených nároků má spotřebitel nárok i na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Pro to, aby společnost mohla účtovat poplatek za dopravu, musela by při jejím nabízení tuto cenu uvést a spotřebitelka by musela s nabídkou, která obsahovala cenou dopravy, souhlasit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.