Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#43045Zbytečně aktivovana sluzba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 5 lety

Dana Malá

Znění stížnosti

Dobrý den, podala jsem reklamaci, protože jsem si o žádnou službu za 580,- volání do zahraničí neobjednala. Nicméně mi bylo řečeno, že fakturu uhradit musím. Minulý měsíc mi nauctovali o 850,- více, které mi nakonec z faktury odmazali. Každý mesic mám ve faktuře něco navíc, co tam být nemá.


Produkt

Reklamace faktury za měsíc květen


Požadované řešení

Požaduji opravit fakturu na částku 800,-kterou mám platit každý měsíc a žádné navíc služby, které mi neustále někdo aktivuje. Jinak budu nucena odejít ke konkurenci. Nebavi mě každý měsíc něco řešit!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 15:20, před 5 lety

V řešené věci patrně mohlo dojít k omylu na straně společnosti, který má za následek chybné vyúčtování. Poskytl-li spotřebitel společnosti více peněžních prostředků, než bylo původně sjednáno, přičemž službu, za kterou byla navýšená částka účtována, si prokazatelně neobjednal, mohl by být rozdíl mezi původně sjednanou a opravdu hrazenou částkou považován za tzv. bezdůvodné obohacení na straně společnosti (k tomu viz § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 15:43, před 5 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že situace již byla v mezidobí vyřešena tak, že jí byl vystaven dobropis a částka jí byla odečtena. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.