Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stále nevrácené peníze od firmy Ateli,dopisuji si s nimi 4 měsíce,v únoru tohoto roku jsem u vás stížnost podávala a od té doby mi tvrdili nejdříve,že jsem si u nich nic neobjednala,dále tvrdili,že číslo účtu na které jsem poslala peníze (1199,-kč) u nich neexistuje,dále po mě chtěli kdy a jaké číslo objednávky,pak kdy jsem poslala balík,dále že jsem neposlala se zbožím vyplněný reklamační list,poslali mi jej do mailu ale nešel vytisknout,prý jej mám opsat ručně a vyplnit,protože jsem si zboží objednávala v době,kdy TO MUSELO BÝT,vy jste mi poradili,že to nutné není,oni mi zase tvrdili opak,nakonec jsem jim reklamační list vyplnila a naskenovala,dodnes NIC!!!!Stále si s nimi jen dopisuji a oni naposledy slíbili 27.5.2020,že mi peníze vrátí a drze napsali,že do 5ti dnů,dnes je to 15ctý den a nemám na účtu nic.Takže firma Ateli a Pošta zdarma,kterou se zaštiťují má u mě KONEC,tím končím i já a mějte se úžasně,Duňková Jiřina
Dámská parka
Zatím od vás řešení nepotřebuji ale pokud peníze tento měsíc nepřijdou,budu vulgární……………...
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, je společnost povinna vrátit spotřebitelce peněžní prostředky bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala. Pokud tak společnost neučiní, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Na Vaše jméno u nás bohužel neevidujeme žádnou objednávku v takové hodnotě. Prosíme o uvedení čísla objednávky. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Pokud jste platila objednávku bankovním převodem, variabilní symbol je shodný s číslem objednávky.
Prosíme tedy o zaslání tohoto čísla, abychom mohli situaci prověřit. Případně nám můžete zaslat potvrzení o provedené platbě za objednávku.
Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na info@postovnezdarma.cz nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.