Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#43048Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 5 lety

Jiřina Duňková

Znění stížnosti

Stále nevrácené peníze od firmy Ateli,dopisuji si s nimi 4 měsíce,v únoru tohoto roku jsem u vás stížnost podávala a od té doby mi tvrdili nejdříve,že jsem si u nich nic neobjednala,dále tvrdili,že číslo účtu na které jsem poslala peníze (1199,-kč) u nich neexistuje,dále po mě chtěli kdy a jaké číslo objednávky,pak kdy jsem poslala balík,dále že jsem neposlala se zbožím vyplněný reklamační list,poslali mi jej do mailu ale nešel vytisknout,prý jej mám opsat ručně a vyplnit,protože jsem si zboží objednávala v době,kdy TO MUSELO BÝT,vy jste mi poradili,že to nutné není,oni mi zase tvrdili opak,nakonec jsem jim reklamační list vyplnila a naskenovala,dodnes NIC!!!!Stále si s nimi jen dopisuji a oni naposledy slíbili 27.5.2020,že mi peníze vrátí a drze napsali,že do 5ti dnů,dnes je to 15ctý den a nemám na účtu nic.Takže firma Ateli a Pošta zdarma,kterou se zaštiťují má u mě KONEC,tím končím i já a mějte se úžasně,Duňková Jiřina


Produkt

Dámská parka


Požadované řešení

Zatím od vás řešení nepotřebuji ale pokud peníze tento měsíc nepřijdou,budu vulgární……………...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 17:11, před 5 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, je společnost povinna vrátit spotřebitelce peněžní prostředky bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala. Pokud tak společnost neučiní, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2020 15:28, před 4 lety

Dobrý den,

Vaše zkušenost nás velice mrzí. Na Vaše jméno u nás bohužel neevidujeme žádnou objednávku v takové hodnotě. Prosíme o uvedení čísla objednávky. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Pokud jste platila objednávku bankovním převodem, variabilní symbol je shodný s číslem objednávky.

Prosíme tedy o zaslání tohoto čísla, abychom mohli situaci prověřit. Případně nám můžete zaslat potvrzení o provedené platbě za objednávku.

Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na info@postovnezdarma.cz nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216.

Děkujeme.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 19:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 14:49, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.