Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.9.2014 jsem byl s manželkou v Turnově, Hluboká 145, vypovědět smlouvu č.34308537 (2v1-volání a mobilní internet).Smlouvu jsem uzavíral v Berouně .Bydlel jsem v Nižboru, internet jsem platil, ale nemohl užívat - nefungoval spolehlivě. Jako důchodce jsem se přestěhoval do Koberov -situace obdobná, tak mám internet při kabelové televizi. Smlouva bez sankcí zrušit nešla. Nyní jsem hodlal ukončit smlouvu na obé, pracovník T-mobilu ale naléhal, že nabízí speciální seniorskou smlouvu, ať to zvážím, že mi smlouva končí až 21.9.2014.,času prý dost. Když jsem přišel 12.9.a trval na zrušení, konečně vyhověl, ale sdělil, že budu platit za internet další dva roky-smlouva je prý prodloužená. S tím nesouhlasím, službu neodebírám a odhlásit jsem se ji pokusil včas dle jeho pokynu.
S pozdravem Vojtěch Tvrdek
Zrušení smlouvy bez sankcí.
|
Tweet |
Pokud skutečně došlo k prodloužení smlouvy, má operátor v případě předčasného ukončení smlouvy právo na úhradu jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Spotřebiteli doporučujeme, aby si ověřil na základě, jakých skutečností došlo k prodloužení smlouvy a o jakou dobu. Poté bude důležité pohlídat si, aby nedošlo k prolongaci smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.