Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4305Klamavá informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2014, před 10 lety

Vojtěch Tvrdek

Znění stížnosti

Dne 3.9.2014 jsem byl s manželkou v Turnově, Hluboká 145, vypovědět smlouvu č.34308537 (2v1-volání a mobilní internet).Smlouvu jsem uzavíral v Berouně .Bydlel jsem v Nižboru, internet jsem platil, ale nemohl užívat - nefungoval spolehlivě. Jako důchodce jsem se přestěhoval do Koberov -situace obdobná, tak mám internet při kabelové televizi. Smlouva bez sankcí zrušit nešla. Nyní jsem hodlal ukončit smlouvu na obé, pracovník T-mobilu ale naléhal, že nabízí speciální seniorskou smlouvu, ať to zvážím, že mi smlouva končí až 21.9.2014.,času prý dost. Když jsem přišel 12.9.a trval na zrušení, konečně vyhověl, ale sdělil, že budu platit za internet další dva roky-smlouva je prý prodloužená. S tím nesouhlasím, službu neodebírám a odhlásit jsem se ji pokusil včas dle jeho pokynu.
S pozdravem Vojtěch Tvrdek


Požadované řešení

Zrušení smlouvy bez sankcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2014 14:33, před 10 lety

Pokud skutečně došlo k prodloužení smlouvy, má operátor v případě předčasného ukončení smlouvy právo na úhradu jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Spotřebiteli doporučujeme, aby si ověřil na základě, jakých skutečností došlo k prodloužení smlouvy a o jakou dobu. Poté bude důležité pohlídat si, aby nedošlo k prolongaci smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 21:13, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.