Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Fidemia Group, s .r. o.
V Podhájí 1186/14
147 00 Praha
20.9.2018
Reklamace chytrých hodinek
Dobrý den,
chtěla bych tímto reklamovat dětské chytré hodinky SmartWatch Q50 s GPS lokátorem koupené 12. 1. 2018 fakturou č. 11010667. Bohužel hodinky nevydrží být nabyté déle jak necelý den, což si myslím, že v případě těchto hodinek je naprosto nedostačující. Hodinky jsme museli denně nabíjet a stejně jsem si nebyla jistá, zda vydrží do odpoledne. V případě lokalizace se vybíjeli prakticky okamžitě. Hodinky jsou určené dětem a musím se na ně moct spolehnout.
Děkuji za vyjádření a vyřízení mé reklamace a přeji hezký den.
S pozdravem
SmartWatch Q50 s GPS lokátorem
vrácení peněz
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel uplatňuje své nároky z vadného plnění prostřednictvím reklamačního procesu. Prodejce musí reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Dle zveřejněných obchodních podmínek je možné reklamaci zboží a to včetně velké bílé techniky, odeslat na adresu prodávajícího: Fidemia Group s.r.o. reklamace, V Podhájí 1186/14, 147 00 Praha 4.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.