Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prodejna: Dobšická 3929/4, 669 02 Znojmo
Datum nákupu: 9.6.2020
Důvod stížnosti: zkažené krůtí balené maso (datum spotřeby 13.6.2020)
Text:
Již po třetí mám stejnou zkušenost s touto prodejnou, kdy jsem zakoupila balené chlazené maso (2x krůtí maso a 1x hovězí přední) a doma jsem zjístila, že maso je zkažené.
Po vstupu do prodejny jsem již párkrát cítila závan zkaženého masa.
K reklamaci ani v jednom připadě nedošlo, kvůli vzdálenosti prodejny.
Krůtí prsa balené chlazené
Upozornění na daný problém.
Zvýšit kontrolu hygieny prodejny.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.