Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#43053Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 5 lety

Vlaďka Čučková

Znění stížnosti

Prodejna: Dobšická 3929/4, 669 02 Znojmo
Datum nákupu: 9.6.2020
Důvod stížnosti: zkažené krůtí balené maso (datum spotřeby 13.6.2020)
Text:
Již po třetí mám stejnou zkušenost s touto prodejnou, kdy jsem zakoupila balené chlazené maso (2x krůtí maso a 1x hovězí přední) a doma jsem zjístila, že maso je zkažené.

Po vstupu do prodejny jsem již párkrát cítila závan zkaženého masa.

K reklamaci ani v jednom připadě nedošlo, kvůli vzdálenosti prodejny.


Produkt

Krůtí prsa balené chlazené


Požadované řešení

Upozornění na daný problém.
Zvýšit kontrolu hygieny prodejny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2020 09:03, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 19:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.