Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3. jsme objednala v eshopu prevence2020 5 ks respirátorů FFP2
v hodnotě 1 275 kč, který v té době jako jeden z mála uváděl, že jsou skladem. Po několik urgencích a dotazech , které zůstaly bez odezvy, jsem 23.4. objednávku stornovala a žádala vrácení částky na účet , který jsem uvedla. Proběhly další urgence, leč marně. Stále tedy čekám a asi naivně věřím a doufám, že se v p. Altovi pohne svědomí a všem zákazníkům , kterým nebylo zboží dodáno, vrátí peníze. Mrzí mě, že zneužil situace, která v té době panovala, ale ještě více mě mrzí, že nepřišla žádná reakce , omluva apod. dalo by se to pochopit a řešit, ale takové jednání je neomluvitelné a mám vztek. !!
Děkuji Fricmanová
Respirátor 5 ks FFP2 - Nedodané zboží
Vrácení částky na účet 0880282113/0800
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil pro prodlení prodávajícího, smlouva se zrušila od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.