Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43057Nedodané zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 5 lety

Zdena Fricmanová

Znění stížnosti

Dne 15.3. jsme objednala v eshopu prevence2020 5 ks respirátorů FFP2
v hodnotě 1 275 kč, který v té době jako jeden z mála uváděl, že jsou skladem. Po několik urgencích a dotazech , které zůstaly bez odezvy, jsem 23.4. objednávku stornovala a žádala vrácení částky na účet , který jsem uvedla. Proběhly další urgence, leč marně. Stále tedy čekám a asi naivně věřím a doufám, že se v p. Altovi pohne svědomí a všem zákazníkům , kterým nebylo zboží dodáno, vrátí peníze. Mrzí mě, že zneužil situace, která v té době panovala, ale ještě více mě mrzí, že nepřišla žádná reakce , omluva apod. dalo by se to pochopit a řešit, ale takové jednání je neomluvitelné a mám vztek. !!
Děkuji Fricmanová


Produkt

Respirátor 5 ks FFP2 - Nedodané zboží


Požadované řešení

Vrácení částky na účet 0880282113/0800


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2020 08:35, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil pro prodlení prodávajícího, smlouva se zrušila od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 23:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.