Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43063Storno zájezdu a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2020, před 5 lety

Ilona Běloušková

Znění stížnosti

Dne 9.3. jsem stornovala zájezd dle §2533, s odjezdem do Falcade v Itálii dne 19.3. Zájezd sice CK České kormidlo zrušila ve stejný den, ale oficiálně mi toto oznámeno nebylo a pracovnice CA mi zaslala formulář k odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, storno bylo vyčísleno na 0 Kč. 11.3. jsem zažádala prostřednictvím formuláře, který mi CA zaslala, o vrácení přeplatku, zde je uvedena celá částka, která by mi měla být vrácena. Byla jsem požádána o trpělivost, poněvadž CA čekala, až dostane peníze od CK. Tuto odpověď jsem dostávala neustále. Oslovila jsem tedy CK a ta mi odvětila, že CA Invia byl vystaven dobropis a jejich závazky jsou vypořádané. Pracovnice Invia předala můj požadavek o vyřešení svým nadřízeným, ale opět se nic nedělo a neděje,ačkoliv jsem ji prosila, aby se ozvali, poněvadž zvažuji vše předat právníkovi. Stále se prý vyřizuje. Byl mi sice nabídnutý Lex Voucher, ale ten jsem odmítla, protože ti, kteří s námi měli odjet příští rok určitě nepojedou a domnívám se, že mi v tomto případě LV nenáleží.


Produkt

Lyžařský zájezd, Itálie


Požadované řešení

Vrácení přeplatku zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2020 09:46, před 5 lety

Má-li spotřebitel nárok na vyplacení určité peněžní částky ze strany společnosti, která tak však neučinila ve sjednaném termínu (a nebyl-li tento termín sjednán, tak zásadně ihned po vyzvání spotřebitele), má spotřebitel možnost zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 23:39, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.