Společnost


XLCZ Nábytek s.r.o. (dříve Kika Nábytek s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43066NEDODÁNÍ ZAPLACENÉHO ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2020, před 5 lety

Josef Hanuš

Znění stížnosti

Dne 9.5.2020 jsem přes eshop provedl objednávku - objednané zboží jsem týž den zaplatil. Následující den mě telefonicky kontaktoval pracovník prodejny v Letňanech ( zvolený OD pro odběr zboží ) a upřesnil objednávku.
Od této chvíle se mnou obchod přes dříve uvedené e-maily ehopu,OD Letňany ani reklamačního oddělení Čestlice nekomunikuje.


Produkt

Vaše objednávka Č. kupní smlouvy: 6213307523 Číslo objednávky: 3143093 Datum objednávky: 9.5.2020 Způsob dodání: Vyzvednutí v prodejně nábytku kika Letňany Komentář Adresa vyzvednutí Kika Nábytek s.r.o. Prodejna nábytku kika Letňany Veselská 709 19900 Praha 9 Fakturační adresa Josef Hanuš U Cukrovaru 28 29301 Mladá Boleslav Česká republika 608204527 hanusj@centrum.cz Údaje o platbě Platební karta MasterCard Zaplacená koncová částka: 174 Kč Produkt Počet kusů Cena za kus Cena celkem Sklenice na long drink CORTINA Číslo výrobku:9068744 Barva: průsvitná Materiál: sklo Rozměry: Bez údajů 20 8,7 Kč 174 Kč


Požadované řešení

Chci zboží které jsem objednal,zaplatil a které bylo skladem jak bylo telefonicky potvrzeno i když pouze v omrezeném množství.
Objednáno bylo 20ks ,skladem bylo potvrzeno dodání 18ks.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2020 11:24, před 5 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 18:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.