Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Už potřetí smetanový jogurt z Valašska zakoupený v prodejně Billa v Jablonci nad Nisou byl zkažený (tekutý, s hrudkami a sraženinami) ačkoliv datum spotřeby nevypršel. Kupuji tyto stejné jogurty i v jiných řetězcích, ale u vás nemám jistotu, že budou v pořádku. S otevřeným jogurtem se špatně běhá zpátky do krámu, proto vám píšu. Mohu zaslat fotky.
Předem děkuji, že jste mojí stížnosti věnovali pozornost.
Smetanový jogurt z Valašska Jahoda, spotřeba do 26.6., 8 594003 02277
Jako kompenzaci bych přivítala vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí mléčných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.