Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím o pomoc před výhružkama z KreditBook a SkóreBonity.
Pravidelných intervalech mi prozvání telefonistka která se představí jako KreditBook, několikrát jsem žádala o neobtěžování a tak mám od nich navíc i množství spamu KreditBook a SkóreBonity s nabídkou jak mi bude zjištěna má kredibilita a jak mi banka levněji půjčí, mají přehled přes bankovní i nebankovní registry. Jaká banka mi výhodněji půjčí, to vždy zamluví, volala jsem do mé KB a tam o nich nikdo neví, GE to samé. Volala jsem do těch rejstříků a tam o nich prý mají vedeno s poznámkou recidivující podvodná společnost. A to mají mít kreditBook kontrolován ÚOOŮ! To je také lež jsou tam pouze ohlášení! Navíc doporučení od fyzických osob na webu www.skórebonity.cz mají smyšlené. Majitel Robert Melč bydlí na liberecké radnici a ředitel Thomas Koller je z příspěvků jasně podvodník. Jak si můžou dovolit nabízet služby, kde vůbec není reálná schopnost řádně poskytnout osloveným klientům službu? Žádám vyjmemování inzerovaných 8500 datových zdrojů! Děkuji!
Zastavení činnosti.
|
Tweet |
Vyslovil-li spotřebitel nesouhlas se zpracováním osobních údajů, nesmí je společnost dále zpracovávat. Zpracováním se mimo jiné rozumí i používání osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.
Užívá-li společnost osobní údaje v rozporu se zákonem, může spotřebitel v souladu s § 21 odst. 1 písm. b.) zákona o ochraně osobních údajů požadovat jejich likvidaci.
Dojde-li ze strany společnosti k porušení výše uvedeného, spotřebitel se může s podnětem obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Společnost KREDITBOOK s.r.o. byla o podané stížnosti informována, avšak doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.