Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 25.5.2020 jsem u Vás stornovala objednávku č 6068540514 ve výši 838 ,-
která už byla zaplacena bankovním převodem z účtu .
Dne 4.6.2020 jsem volala na Vaší zákaznickou linku 222 761 244 kde mě bylo řečeno , že vrácení peněz je do 10 dnů a přitom uvádíte 3 - 5 dnů !!!
Dne 10.6.2020 jsem opět volala na Vaší zákaznickou linku 222 761 244 kde jsem vůbec nebyla spojena a po namluveném automatu hovor ukončen !Je to také 15 dnů od stornování objednávky č 6068540514 ve výší 838 ,- a vrácení peněz nikde !!
Také jsem ještě ten den 10.6.2020 psala na info.cz @ ccc.eu .
Odpověď obdržím do 24 hodin !!
Dnes je 12.6.2020 a pořád nic : žádná odpověď , žádné vrácení peněz !!
A tak se Vás ptám : dostanu vůbec zpátky svoje peníze za stornovanou objednávku č 6068540514 ve výši 838 ,-??
S pozdravem
Alenka Horkuličová
59034191635593 DeeZee lodičky růžové a 5903419187834 DeeZee kabelka růžová
Dnes 12.6.2020 jsem ještě pořád nedostala vrácené peníze .
Dostanu je zpět ??
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.