Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Vlak Breclav Praha v 15.38 12.6.2030 vuz 5/56 c.jizdenky 3205376822 ac bylo v.hlaseni ze je stale.platna.nutnost rousek,cestujici z.Vidne toto ignorovali zcela.Po.upozorneni.pruvodcimu.tento sdelil,ze.jemu.to.nevadi a.pokud to.vadi mne at si stezuji.To timto cinim! Ve zcela plnem voze doslo k.hrubemu.poruseni narizeni.vlady o.stale.platnych.bezpecnostnich opatreni!to neni prvni problem s Regiojetem.na cestu Praha Breclav.v 11.20 9.6.byl nasaze jiny typ.vozu-kupe,takze jsem.si.musela.koupit jizdenku novou.K jizde 12.6.Breclav Praha v.15.38 jsem dostala sms.ze.vlak jede jen z Breclavi,nikoliv z.Vidne.Proto jsem si jizdenku ponechala
Pokud bych byla vcas informovana,ze spoj jede z Vidne,cestu Regiojetem bych zrusila a jela spojem CD,kde jsou.narizeni vlady respektovana.s pozdravem MUDr.Klabochova
Vysvetleni proc jsou narozeni.vlady ignorovans
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.