Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 24.11.2013 jsem zakoupila zimní dětskou obuv pro dceru. Nosila ji cca do března. Do bot začalo zatékat i přes impregnaci, a to i přesto, že boty mají uvedeno na štítku, že jsou s membránou, vnitřní část je potrhaná a celkově je bota po 3-4 měsících chození značně zničená, další zimu už by v tom nemohla chodit, i když je má velikostně dobré. Dala jsem tedy boty k reklamaci, ale reklamaci neuznali. Jako důvod napsali, že se nevyskytli žádné výrobní vady. A že jsme výrobek nepoužívali správně. Což tedy jak jsem si přečetla na internetu píši ke každé reklamaci. Ráda bych se bránila proti takovému jednání. Pokud prodávají šunty, tak by se také měli k tomu postavit. Předem děkuji za vyjádření. Vítková
zimní boty Westport vel.29
Výměna zboří, oprava nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V takovém případě nese důkazní břemeno prodávající, pokud reklamaci zamítá. Zamítl-li prodávající reklamaci uplatněnou po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Dual Sport Pro s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.