Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43081Opakované ujíždění Západního expresu a Rožmberku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2020, před 5 lety

Patrik Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 12.06.2020 při cestě z Českých Budějovic do Aše opakovaně nepočkal Západní expres Ex 558 v Plzni na dojetí rychlíku R 666 v 15:57. Rychlík měl celkové zpoždění 17 minut. Už při příjezdu měl zpoždění 5 minut, které držel a po dvou čekání na protijedoucí vlak, kdy nás dispečer nechal čekat, se zpoždění natáhlo na 17 minut. Žádal jsem průvodčího, aby požádal dispečera, aby na nás Západní expres počkal. Bylo mi řečeno, že žádost průvodčího již dříve dispečer zamítl. No to mi byl vytištěn lístek s dalším rychlíkem za 2 h. Nevím proč je u tak důležitého spoje na přestup jen 8 minut, když opakovaně není schopen rychlík držet jízdní řád. Z jízdy se tímto stává adrenalinová záležitost a místo sledování filmu, čtení knížky, člověk sleduje jízdní řád od první minuty i hodiny dopředu, aby věděl jaké zpoždění z Brna bude rychlík mít a zda toto zpoždění bude držet?? A přemýšlení co bude 2 h v Plzni dělat, místo věcí, které měl původně v plánu.

Děkuji Novák


Produkt

Dodržovat jízdní řád.


Požadované řešení

U všech rychlíků do Českých Budějovic, které jezdí po 2 h. Jízdní řád o 10 minut posunout, aby vyjížděli z Brna dřív, odjížděli z Plzně později, aby se prodloužil čas na přestup na 18 minut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 14:09, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Po vzájemné komunikaci se společností uvádíme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Závěrem podotýkáme, že údaje o zpoždění u jednotlivých spojů jsou dostupné bezprostředně on-line mj. i na webové stránce Českých drah, a.s. (dostupné z: https://www.cd.cz/spojeni-a-jizdenka/). Rovněž je možné k této trase zvážit i alternativu v podobě trasy Brno-Praha-Plzeň, kde si lze dopravce pro železniční dopravu vybrat z vícero nabízených možností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.