Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43083Nevrácení peněz po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2020, před 5 lety

Václav Pilík

Znění stížnosti

Připojuji se k uveřejněným stížnostem na obchodníka Jan Alt, Prevence 2020, Mladých Běchovic 2, Praha 9, 190 11, IČO: 87261774.
Dne 20.3. jsem objednal roušky; zboží nebylo dodáno a poté, co obchodník nereagoval na můj dotaz na stav objednávky ani jeho urgenci, jsem oznámením z 18.5. odstoupil od kupní smlouvy a vyzval obchodníka k vrácení peněz, a to poštou i e-mailem. E-mail zůstal bez odpovědi, zásilka nebyla vyzvednuta. Před obchodníkem důrazně varuji a jeho praktiky oznámím příslušným správním orgánům, včetně živnostenského úřadu.


Produkt

Objednávka na položku „Ústní rouška - balení po 50ks, cena 30kč/ks“ v ceně 1625 Kč, včetně dopravy.


Požadované řešení

Primárně mám zájem o uveřejnění této stížnosti. Případ řeším po vlastní linii především podáními příslušným správním orgánům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 21:11, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil pro prodlení prodávajícího, smlouva se zrušila od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 19:44, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.