Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
provozovna schollerova ,čakovice 19600
nedele 14 cervna
nedopecene bagety a burek se syrem,v ramci Reckeho tydne...na podnet pi.provozni ze je pecivo nedopecene,odpoved byla ze ,ona ma program na peceni,podle ktereho se ridi..i presto ze je holim okem videt ze je pecivo jasne velice svetle barvy, jenom ohrate ,nedostatecne dlouho pecene,a nejspis na neodpovidajici teplote...
argument kterim me pi.provozni dobila,je ze jestli se mi nelibi tak to nemusim kupovat..bravo
ale ze by, kdyz uz neco dela ,to udelala poradne ,to je asi nenapadne..
staci jen dopect poradne..jen tak malo..
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel zakoupí pečivo neodpovídající jakostí, je třeba takové zboží neprodleně reklamovat. Pokud zakoupená pečivo nemá deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se uvedené nedostatky v jakosti pečiva na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Dobrý den, pane Dudoku,
mrzí nás, že Vám burky nezachutnaly, respektive že byly nedopečené. Předáme Váš podnět kolegům z uvedené prodejny, aby jej prověřili a případně zjednali nápravu.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.