Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43089Nedopecene bagety a burek se syrem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2020, před 5 lety

Robert Dudok

Znění stížnosti

provozovna schollerova ,čakovice 19600
nedele 14 cervna
nedopecene bagety a burek se syrem,v ramci Reckeho tydne...na podnet pi.provozni ze je pecivo nedopecene,odpoved byla ze ,ona ma program na peceni,podle ktereho se ridi..i presto ze je holim okem videt ze je pecivo jasne velice svetle barvy, jenom ohrate ,nedostatecne dlouho pecene,a nejspis na neodpovidajici teplote...
argument kterim me pi.provozni dobila,je ze jestli se mi nelibi tak to nemusim kupovat..bravo
ale ze by, kdyz uz neco dela ,to udelala poradne ,to je asi nenapadne..


Požadované řešení

staci jen dopect poradne..jen tak malo..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 11:54, před 5 lety

V případě, že spotřebitel zakoupí pečivo neodpovídající jakostí, je třeba takové zboží neprodleně reklamovat. Pokud zakoupená pečivo nemá deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud se uvedené nedostatky v jakosti pečiva na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2020 16:11, před 5 lety

Dobrý den, pane Dudoku,

mrzí nás, že Vám burky nezachutnaly, respektive že byly nedopečené. Předáme Váš podnět kolegům z uvedené prodejny, aby jej prověřili a případně zjednali nápravu.

Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 12:13, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:30, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.