Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#4309Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2014, před 10 lety

Lukáš Holeczy

Znění stížnosti

Po zakoupení in-line bruslí jsem na nich byl 7-10x, při poslední jízdě se jedno z koleček roztrhlo na půl, přesně a rovně v prostředku kolečka (podélně). Brusle jsem odnesl do prodejny (Ústí nad Labem – Všebořice). Po měsíci se reklamace vrátila jako neúspěšná. Prodavačka řekla, že kolečko se roztrhlo z důvodu opotřebení, že jsem jezdil ve vlhku a prašném prostředí. Ve vlhku jsem nejezdil a prašným prostředím nevím co myslí, jezdil jsem na in-line a cyklo stezkách. Brusle jsem nechal na prodejně s tím, že s vyřízením nesouhlasím. Za pár dní jsem telefonicky hovořil s vedoucím směny, který reklamaci neuznal (reklamace nebyla nikam poslána, vyhodnotil jí on přímo na prodejně) a zopakoval pouze to, co prodavačka. Poté jsem psal email na vedení Hervisu, kde mi bohužel odpověděli neužitečně, poslal jsem doplňující otázku, ale na tu už nereagoval nikdo (čekal jsem 5 dní). Nyní se se žádostí o pomoc obracím na vás.


Produkt

Brusle Matrix 84 M; číslo zboží 1428448


Požadované řešení

Jelikož jsem byl s bruslemi nejprve spokojen, chtěl jsem pouze opravu (nejspíše výměna koleček). Pokud oprava nebude možná, tak vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 11:41, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6-ti měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.

V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2014 21:52, před 10 lety


Lukáš Holeczy

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji dTestu za radu, obrátil jsem se na soudního znalce, který se chytil za hlavu, kdo mohl tu reklamaci odmítnout. Poslal to do laboratoře na pneumatiky, ze které přišly výsledky, že 2 kolečka jsou z naprosto jiného materiálu a mají jinou tvrdost.

Na centrále Hervisu nám vrátili peníze za brusle, náklady na soudního znalce a cestu. Nicméně s Hervisem spokojen ani zdaleka nejsem. S komunikací s očí do očí, kdy jsme nebyli na koni a s emailovou komunikací. Arogantně se přestali chovat až se znaleckým posudkem.