Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#43095#002336 Nevyřízená objednávka, žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2020, před 5 lety

Marie Bakalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7. června 2020 jsem na e-shopu SestryvAkci.net objednala zboží v hodnotě 710,- Kč a 150,- Kč poštovné. Objednávku vedenou pod číslem 002336 jsem obratem uhradila předem bankovním převodem. Jinou formu úhrady obchod neumožňuje. Jedinou reakcí obchodu bylo potvrzení objednávky na mou mailovou adresu. Poté veškerá komunikace ze strany SestryvAkci.net skončila. Opakovaně jsem obchod kontaktovala telefonicky, bohužel je linka nedostupná. Dále jsem se snažila o stavu objednávky informovat cestou zákaznického mailu uvedeného na stránkách webu a chatu. Zcela bez odezvy.
Předem děkuji za řešení této komplikované situace.


Produkt

Tričko Zuby - Velikost : L 350 Kč, kód 368; Tričko EKG zuby - Velikost : L 360Kč, kód 376; celkem 860Kč (s poštovným)


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 10:52, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2020 08:41, před 4 lety

Dobrý den,

balíček byl spotřebitelce odeslán a následně doručen. Omlouváme se za časovou prodlevu. Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 09:31, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.8.2020 09:38, před 4 lety


Marie Bakalová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
Balíček jsem již obdržela. Děkuji za vyřízení celé záležitosti.