Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7. června 2020 jsem na e-shopu SestryvAkci.net objednala zboží v hodnotě 710,- Kč a 150,- Kč poštovné. Objednávku vedenou pod číslem 002336 jsem obratem uhradila předem bankovním převodem. Jinou formu úhrady obchod neumožňuje. Jedinou reakcí obchodu bylo potvrzení objednávky na mou mailovou adresu. Poté veškerá komunikace ze strany SestryvAkci.net skončila. Opakovaně jsem obchod kontaktovala telefonicky, bohužel je linka nedostupná. Dále jsem se snažila o stavu objednávky informovat cestou zákaznického mailu uvedeného na stránkách webu a chatu. Zcela bez odezvy.
Předem děkuji za řešení této komplikované situace.
Tričko Zuby - Velikost : L 350 Kč, kód 368; Tričko EKG zuby - Velikost : L 360Kč, kód 376; celkem 860Kč (s poštovným)
Prosím o vrácení peněz na bankovní účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
balíček byl spotřebitelce odeslán a následně doručen. Omlouváme se za časovou prodlevu. Gryc
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Balíček jsem již obdržela. Děkuji za vyřízení celé záležitosti.