Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nikdy sa mi nestalo, aby sme sa nejako rozumne s vodicom nedohodli na case. No teraz sa mi to stalo hned 2x po sebe..nevolali v dostatočnom predstihu(aspon 10 minut), ze je na ceste, aby som doma netvrdla 2 hodiny a necakala pri okne s detmi. Sms ma informovala, ze pride medzi 12-14 a on tu bol 12 a sekunda, bohuzial som bola pre syna v skole, 5metrov od domu, aj mi volal, ze je pred domom, ale telefon som mala v kociku..keby viem, ze ide a zavola za 10 minut som u vas, tak nie som blba a počkam..takto som s tym neratala, ze bude na sekundu presny a koniec, ulozene na parcel shope, zbytocne zaplatena doprava domov..uz koncim s PPL- proste preprava lajdácka, len zásilkovna, to je uplne iný pristup k zakaznikovi...40654154017
.....
Riesenie je jednoduche, ked si da tu namahu a dovezie tovar na parcelshop, ktory je 5 minut od nas, moze to snad priviest aj ku mne na adresu, ked to mam zaplatene???? S 2 detmi mi vsetko chodi na adresu, objednavam nonstop cez internet a toto je hanba..cele PPL
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.