Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Kokteilová rajčata Stánek Lidl zakoupená dne 14.6.2020 do druhého dne(15:6.) zcela zplesnivěla. Jednička čerstvosti?
Rajčata kokteilová 500 g, Stánek Lidl, cena 59,90
Protože to není první případ, kdy jsem podobné zboží zakoupila - např. maliny a borůvky, plesnivé do druhého dne po zakoupení, plesnivé mandarinky, nahnilé nebo zcela zelené banány, bylo by vhodné jedničku čerstvosti hlídat a kontrolovat.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Kučerová,
je nám líto, že jste v prodejně zakoupila rajčata, která brzy zplesnivěla. Zřejmě mezi nimi bylo nějaké zkažené, ze kterého plíseň přešla i na ostatní. V takovém případě samozřejmě můžete rajčata zanést zpět do prodejny, kde Vám za ně vrátíme peníze.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Že můžu jít vadné zboží reklamovat, to samozřejmě vím. To bych se tam nachodila! V sáčku cibule polovina nahnilých, polévková zelenina nahnilá. Ovoce a zelenina se musí pozorně prohlížet a vybírat. A pak přijdu doů a v televizi reklama o jendičce v čerstvosti.:-) Řeším to tak ,že do Lídlu už chodím nakupovat jen nějaké konzervy. Tímto považuji řešení mé stížnosti za uzavřené.:-)