Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43110Plesnivé zboží.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před 5 lety

Zuzana Kučerová

Znění stížnosti

Kokteilová rajčata Stánek Lidl zakoupená dne 14.6.2020 do druhého dne(15:6.) zcela zplesnivěla. Jednička čerstvosti?


Produkt

Rajčata kokteilová 500 g, Stánek Lidl, cena 59,90


Požadované řešení

Protože to není první případ, kdy jsem podobné zboží zakoupila - např. maliny a borůvky, plesnivé do druhého dne po zakoupení, plesnivé mandarinky, nahnilé nebo zcela zelené banány, bylo by vhodné jedničku čerstvosti hlídat a kontrolovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 13:54, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2020 15:58, před 5 lety

Dobrý den, paní Kučerová,

je nám líto, že jste v prodejně zakoupila rajčata, která brzy zplesnivěla. Zřejmě mezi nimi bylo nějaké zkažené, ze kterého plíseň přešla i na ostatní. V takovém případě samozřejmě můžete rajčata zanést zpět do prodejny, kde Vám za ně vrátíme peníze.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 14:57, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2020 22:02, před 4 lety


Zuzana Kučerová

Hodnocení:

Komentář: Že můžu jít vadné zboží reklamovat, to samozřejmě vím. To bych se tam nachodila! V sáčku cibule polovina nahnilých, polévková zelenina nahnilá. Ovoce a zelenina se musí pozorně prohlížet a vybírat. A pak přijdu doů a v televizi reklama o jendičce v čerstvosti.:-) Řeším to tak ,že do Lídlu už chodím nakupovat jen nějaké konzervy. Tímto považuji řešení mé stížnosti za uzavřené.:-)