Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den dnes jsem jel z Roudnice nad Labem Bezděkov do Roudnice nad Labem hlavní nádraží,
Nebyla možnost si jízdenku zakoupit a přišel za mnou pan Revizor dal mi pokutu 1000 korun prý když to zaplatím do 14 dnů tak to stojí 400 korun, ale já s pokutou nesouhlasil a řekl jsem mu důvod že nás řidič vlaku posílá sednout že je to jen jedna zastávka a pan revizor mi řekl že jízdenku jsem si mohl zakoupit přes internet, což jsem mu na to řekl že nemohl protože nemám data pana revizora to
ho nezajímalo a trval na pokutě. Proto píšu tuhle stížnost protože s tím nesouhlasím kdebych měl možnost tak si jízdenku zakoupim.
Revizor se jmenuje - V.
Moje jméno - Dominik Kos
Pokuta
Požadoval bych proplacení pokuty
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.