Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Omlouvám se za chyby v textu. Zakopupeny 2 šlehačky ke šlehání 30%, ovšem uvnitře je hustší mléko a ne smetana.Zn Pilos, Smetana čerstvá ke šlehání 30%. Výrobce Zeven Německo.
Zakoupeno dnes 15.6.2020 ve Znojmě v Lidlu Malá Louka, cena 43,80 za obě.
Toto se mi v Lidlu ještě nestalo. Naposled byla smetana ještě hustá, ale je pravda, že i tenkrát už se mi nezdála.
Upozorněte Lidl na podvod,jelikož výrobce šidí naše zákazníky.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.
Dobrý den, paní Pařízková,
mrzí nás, pokud bylo se smetanou něco v nepořádku. Rádi bychom Vás požádali, zda byste podnět neposlala ještě na naše kolegy odpovědné za kvalitu, a to na email social.media_chat@lidl.cz. Poté vše prověříme.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.