Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43114Nenašlehatelná řídká "smetana ke šlehání 30% " zn. Pilos

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před 5 lety

Marcela Pařízková

Znění stížnosti

Omlouvám se za chyby v textu. Zakopupeny 2 šlehačky ke šlehání 30%, ovšem uvnitře je hustší mléko a ne smetana.Zn Pilos, Smetana čerstvá ke šlehání 30%. Výrobce Zeven Německo.
Zakoupeno dnes 15.6.2020 ve Znojmě v Lidlu Malá Louka, cena 43,80 za obě.
Toto se mi v Lidlu ještě nestalo. Naposled byla smetana ještě hustá, ale je pravda, že i tenkrát už se mi nezdála.


Požadované řešení

Upozorněte Lidl na podvod,jelikož výrobce šidí naše zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 14:56, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2020 15:49, před 5 lety

Dobrý den, paní Pařízková,

mrzí nás, pokud bylo se smetanou něco v nepořádku. Rádi bychom Vás požádali, zda byste podnět neposlala ještě na naše kolegy odpovědné za kvalitu, a to na email social.media_chat@lidl.cz. Poté vše prověříme.

Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 14:57, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 10:20, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.