Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30.3. 2020 jsem si na webu Prevence 2020 (Jan Alt) objednala - 50 ks roušek + antibakteriální ubrousky.
Zaplatila jsem celkovou částku 2235,- Kč bankovním převodem.
Protože mi zboží nebylo doručeno do 15.4.2020, dotazovala jsem se, zda nastal nějaký problém.
Odpověděli mi, že nemají na skladě antibakteriální ubrousky a nabídli mi možnost vrácení peněz za toto zboží.
Dne 20.4 2020 jsem je tedy požádala o zaslání roušek a o vrácení zbylé částky 630,- Kč na můj účet.
Bohužel, do 27.4.2020 jsem neobdržela ani zboží (roušky), ani zbylou částku 630,- Kč.
Proto jsem 27.4. 2020 přistoupila ke zrušení celé objednávky (č. 2020000090 ze dne 30.3.2020) a žádala vrácení celé částky 2235,- Kč na můj účet, s tím, že odstupuji tímto od kupní smlouvy.
Peníze dosud nebyly vráceny na můj účet.
Na e-maily nikdo nereaguje, kontaktní telefon má plnou hlasovou schránku.
Objednávka č. 2020000090 ze dne 30.3.2020 - www.prevence2020.cz
Protože mi nebylo dodáno objednané zboží, zrušila jsem objednávku a odstoupila od smlouvy - požaduji vrácení celé částky 2235,- Kč.
Děkuji.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.