Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dne 16.3, jsem si objednala roušky 10 ks klasické a 2 filtrační roušky, celkem za 898 Kč, platba předem z českého eshopu vsevakci.cz. Asi po měsíci čekání jsem chtěla objednávku zrušit, ale bylo mi několikrát odpovězeno, že je objednávka na cestě. Vyměnila jsem si s eshopem několik emailu a dané zboží mi přišlo dne 2.6 a to pouze klasické roušky 9 ks, asi omyl, ale co mě tedy nejvíce šokovalo, že přišel balíček z Číny, zabalený jak kdybych si ho objednala z Aliexpresu, ale ovšem za jiné peníze. Roušky nebyly nijak zabalené, pouze vložených 9 ks a zabaleno do igelitu. Druhou část objednávky mi měli doručit někam do Zásilkovny, opravdu nevím kam. V objednávce, nejde vidět zvolený způsob dopravy a i kdybych si zvolila danou dopravu, nemohou mi poslat jednu část objednávky na adresu a druhou na Zásilkovnu, kdo ví kde. Na moje emaily, je mi odpovězeno velice stroze, nikoli k tématu, jakoby to psal nějaká automat. Tohle mi přijde jako podvod na zákazníka, která si objedná v krizi z českého eshopu roušky, čeká na ně přes 2 měsíce a objednávku nemá komplet. Prosím o kontrolu, nebo radu jak mám postupovat.
Telefonní kontakt uvedený na stránkách nefunguje.
Jedná se o firmu : DAMAINVEST s.r.o. , Praha IČO 02529726
Univerzální filtrační rouška na ústa s výměnnými filtry Balení: 1 černá maska + 2 filtry PM2.5
Pošlu jim zboží co jsem dostala zpět na dobírku, a požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud prodávající nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelce dále doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnila.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.