Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 15.6.2020 v 16.00h jsem přišla na objednaný zákrok na pobočku Kolibžná. Zjistila jsem, že pobočka již neexistuje. Nepřišla mi žádna sms, email ani mi nezavolali, aby mě informovali. Přišla jsem tedy o částku 2666,- (aplikace kmenových buněk). Chtěla jsem jim zavolat, ale číslo je stále obsazené.
Aplikace kmenových buněk (akční nákup, sleva) 2666,-
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Paní Andrysíková byla kontaktována a vše bylo vyřešeno. Došlo pouze k nedorozumění se změnou pobočky.
S klientkou byl domluven náhradní termín ošetření.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení informace a uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.