Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Tímto bych chtěla napsat následující, bylo mi doručováno ze strany DEPA, 3x , dvakrát jsem di posunula na jiný den, potřetí jsem byla doma, ale řidič mi nezavolal i když to bylo zvykem, že telefonoval aby to vše upřesnil a bohužel nemáme zvonek, tak není jak jinak informovat že přijel. Řidičem bylo napsáno balík odmítnut. Následně i když byl balík zaplacen a byl ze zahraničí už bylo z DEpa v plánu ho odeslat odesílateli. Napsala jsem stížnost na jejich stránky, paní byla velice ochotná, že balíček nechá odeslat na výdejní místo poblíž bydliště, ale depo to zamítlo. Nechápu co he za problém když by to akorát napomohlo doručení. Děkuji
Žádám aby byl balíček ponechán na místě poblíž mého bydliště
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.