Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43122Nekontaktování příjemce balíku doručovatelem DPD a následně zamítnutí požadavku ze strany depa aby nechali balíček na výdejním místě poblíž mé adresy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před 5 lety

Heather Badieová

Znění stížnosti

Tímto bych chtěla napsat následující, bylo mi doručováno ze strany DEPA, 3x , dvakrát jsem di posunula na jiný den, potřetí jsem byla doma, ale řidič mi nezavolal i když to bylo zvykem, že telefonoval aby to vše upřesnil a bohužel nemáme zvonek, tak není jak jinak informovat že přijel. Řidičem bylo napsáno balík odmítnut. Následně i když byl balík zaplacen a byl ze zahraničí už bylo z DEpa v plánu ho odeslat odesílateli. Napsala jsem stížnost na jejich stránky, paní byla velice ochotná, že balíček nechá odeslat na výdejní místo poblíž bydliště, ale depo to zamítlo. Nechápu co he za problém když by to akorát napomohlo doručení. Děkuji


Požadované řešení

Žádám aby byl balíček ponechán na místě poblíž mého bydliště


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 10:47, před 5 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 14:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.