Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#43124Opakované neposkytnutí služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před 5 lety

Petr Hainc

Znění stížnosti

Vážení,mé číslo smlouvy je 44623401. Už mě omrzelo se dotazovat dlouhé minuty přes Vašeho operátora,kdy bude fungovat internetové spojení. Od Vašeho sloučení s UPC tak činím každý měsíc. U UPC jsem toto řešit nemusel. Nemám pocit, že bych musel popisovat nějaký problém a už vůbec navrhovat jeho řešení.Jen žádám pokud něco spolehlivě platím,aby také spolehlivě fungovalo. Pokud tomu tak nebude ani v budoucnu, pak navrhuji změnu platby. Nebo budu muset najít někoho jiného.


Požadované řešení

Vaše spolehlivost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 09:25, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2020 10:22, před 5 lety

Dobrý den, pane Hainci,

mrzí mě, že máte potíže s připojením k internetu. Ráda bych upřesnila, že to určitě nesouvisí se spojením UPC s Vodafonem, protože připojení nadále funguje přes původní optické rozvody a v tomto směru k žádné změně nedošlo. Určitě výpadky prověříme, když nám napíšete na poradime@vodafone.com a v e-mailu uvedete kromě čísla smlouvy i adresu, na které služby používáte.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 12:12, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:35, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.