Společnost


Suprdeal s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43125Odstoupení od smlouvy a zadržování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před 5 lety

Květa Juřicová

Znění stížnosti

Dne 26.3.2020 jsem od uvedené společnosti na webu suprdeal.cz objednala potahy na židle a zaplatila cenu 595 Kč. Zboží v uvedené lhůtě 15-60 dní doručení nebylo, tak jsem učinila odstoupení od smlouvy. Kde přes webový formulář na jejich stránkách a následně emailem jsem popsala, z jakého důvodu odstupují od smlouvy a že trvám na vrácení zboží. Že společnosti mi přes několik urgenci bylo sděleno, že mou "reklamaci" uznávají a že mají 30 dnů na vrácení mých peněz. Podotýkám, že k dnešnímu dni peníze nemám, společnost je neoprávněně zadržuje, bezdůvodně se obohacuje, navíc nezákonně zaměňuje pojmy, a to odstoupení od smlouvy a reklamace. Klamou spotřebitele tím, že mají 30 dnů na vrácení peněz.


Produkt

Potahy na zidle


Požadované řešení

Vrácení peněz a omluva za neoprávněné zadržování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 08:50, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 23:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.