Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.3.2020 jsem od uvedené společnosti na webu suprdeal.cz objednala potahy na židle a zaplatila cenu 595 Kč. Zboží v uvedené lhůtě 15-60 dní doručení nebylo, tak jsem učinila odstoupení od smlouvy. Kde přes webový formulář na jejich stránkách a následně emailem jsem popsala, z jakého důvodu odstupují od smlouvy a že trvám na vrácení zboží. Že společnosti mi přes několik urgenci bylo sděleno, že mou "reklamaci" uznávají a že mají 30 dnů na vrácení mých peněz. Podotýkám, že k dnešnímu dni peníze nemám, společnost je neoprávněně zadržuje, bezdůvodně se obohacuje, navíc nezákonně zaměňuje pojmy, a to odstoupení od smlouvy a reklamace. Klamou spotřebitele tím, že mají 30 dnů na vrácení peněz.
Potahy na zidle
Vrácení peněz a omluva za neoprávněné zadržování
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.