Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43128Nedodané, ale zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2020, před 5 lety

Jaroslav Karásek

Znění stížnosti

19.4.2020 jsem objednal zboží dle objednávky 2020000051 a ještě tentýž den byla částka 378 Kč uhrazena.
Zboží však nebylo dodáno dle avíza obchodu, nikdo nekomunikoval a telefon stále nedostupný...
15.5.2020 jsem tedy oznámil odstoupení od smlouvy na stránkách prodejce i E-mailem a to opakovaně.
Několikrát jsem také vyzval obchod o vrácení uvedené částky
Dosud mi vrácena nebyla a stále nikdo na jakoukoli výzvu nereaguje.

Jak je možné, že taková "firma" může stále podnikat?

Poraďte mi, prosím, jak postupovat.
Nejraději bych se připojil k dalším postiženým a podal společně trestní oznámení za podvod


Produkt

ochranné sklo na mobil: Extra tvrzená ochranná fólie (tvrzené sklo) AirGlass Brotect na LCD displej pro Umidigi Z2 Pro


Požadované řešení

vrácení peněz
odstoupil jsem od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 06:39, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 15:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.