Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před měsicem mi montovali bazen zapuštěny do země , včera se ojevila menši promačklina směrem do bazenu.Prosim o odpověd co je špatně.
Myslim že jsem postupoval spravně , po montazi pracovniku z manfildu se bazen napustil dal jem mopovku a zasypal suchym betonem. Co s tim nebude to ještě horší.S pozdravem Karel
Samozřejmě oprava.
|
Tweet |
Jestliže věc vykazuje vady, je reklamace řádným způsobem, jak problém řešit. Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) z důvodu nesplněné jakosti při převzetí musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit přímo na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně (s ohledem na sortiment). Žádá-li spotřebitel opravu věci, může být k jejímu provedení pověřena také jiná osoba, např. servis. Informaci, u koho uplatnit opravu věci, lze získat zpravidla z dokladu o koupi nebo ze samostatného písemného potvrzení o závazcích prodávajícího z vadného plnění.
Bez toho, aniž bychom měli k dispozici alespoň fotodokumentaci, se nelze se stoprocentní jistotou k vytýkanému problému vyjádřit. Lze však na základě dlouholetých odborných zkušeností usoudit, že nebyl dodržen správný postup dokončovacích prací, tak, jak jej uvádí návod. Při dopuštění nově postaveného bazénu je zapotřebí dodržet oboustranný protitlak, tj. postupně dopouštět vodu a zároveň přidávat obezdívku. Je-li stěna vmáčknuta dovnitř, pak je tedy velmi pravděpodobné, že z vnější strany působil nadměrný tlak obezdívky.
Samozřejmě se můžete obrátit ideálně na nejbližší servisní středisko Mountfield, kde zahájíte reklamaci a ta bude následně posouzena.
Vzhledem k tomu, že je v tomto případě skutečně nutné projít reklamačním procesem, aby mohla být případná vada posouzena, stížnost uzavíráme. Pokud bude mít spotřebitel potíže s řešením či výsledkem reklamace, může se na nás obrátit znovu.