Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#43137Sliby chyby pořízení vozu MPV-Ford Smax

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2020, před 5 lety

Vladimír Černík

Znění stížnosti

Před měsícem jsem si vybral vůz u společnosti AAA auto,nechtělo se mi do toho,ale vzhledem k tomu že jsem to bral výměnou za starý tak to byla(rádoby,nejschůdnější cesta.Ale bohužel samotný prodej byl od samého začátku problémový.Prvotní moje reakce bylo odstoupení od smlouvy v době kdy vůz stál stále v prostorech bazaru AAA auto,ale z toho mě pan manger velmi rychle vyvedl a proto se zaŤatými zuby jsem dokončili prodej.Manager pobočky slíbil platnou STK jelikož v době pořízení byla propadlá.Po dlouhých peripetiích a několika návštěvách pobočky,nakonec STK byla zajištěna,ale bohužel pouze na měsíc.důvod byl prostý obě sady kol které k vozu byly tak nesplňovaly požadvky dle TP.
Proto bylo managerem přislíbeno,že nejpozději do 14 dnů správná kola sežene a bude provedena opětovná STK.Bohužel po 14 dnech se to nikam nepohlo STK bude propadlá,navíc za týden potřebuji vycestovat mimo ČR takže poměrně zásadní problém.Dále taky bylo panem managerem přislíbeno převedení v registru vozidel že bude v jejich režii.
Přijde mi to že na pobočce v HK se pan manger řídí heslem slibem nezarmoutíš !!


Produkt

FORD Smax, RZ- 1TC4255


Požadované řešení

Dotáhnout do konce co bylo slíbeno,v ideálním případě odstoupení od smlouvy !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 16:04, před 5 lety

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sund servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny.

Bylo-li tedy spotřebiteli přislíbeno, že mu budou jako příslušenství k věci dodány pneumatiky, je podnikatel povinen tento slib splnit, dostát svým smluvním závazkům a tuto povinnost splnit. V opačném případě má zboží vadu (chybějící STK a vadné příslušenství). V takovém případě má spotřebitel možnost uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat výrobek). Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní, nebyla-li individuálně sjednána doba delší.

Máme za to, že v řešené věci měl tedy prodávající odstranit vadu ve lhůtě 30 dnů po jejím vytknutí, k němuž patrně došlo při / ihned po uzavření smlouvy. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.

Došlo-li k porušení smluvní povinnosti, a byla-li tímto porušením způsobena škoda, může v souladu s § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto škodu spotřebitel vůči podnikateli nárokovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 15:43, před 4 lety

Vážený pane Černíku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení i z pobočky v Hradci. Mám informaci, že Vám byla zaslaná nabídka možných řešení (buď dodání druhé sady plechových kol s letním obutím, nebo výměna Vašich stávajících ALU). Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2020 17:11, před 4 lety


Vladimír Černík

Vážená paní Míková,
jsem v kontaktu s panem P. který je jediný ochoten se mnou něco za společnost aaa auto řešit,již jsem mu poslal reakci na dnešní doporučený dopis s vyřízením reklamace,
tak zdovolením překopíruji text,ale vážně mě to s vaší společností unavuje.

Dobrý den pane P.,
nevychazim z udivu dnes mi prisel doporucene dopis o uznani reklamace, nic mene varianty ktere nabizeji absolutne nekoresponduji s realnym stavem.
Nyni mam zimni obuti na plechacich ,pan manazer prislibil letni obuti na stylovych original ford alu discich v hodnote cca 15tis.o ktere nasledne byla snizena vykupni cena meho stareho auta.Ty ale stale nejsou dodany protoze ty ktere mel skladem tak nebyli spravne dle TP a na stk me vyhodili,kola si pan manazer vzal k sobe po te co jsem mu sdelil ze tyto jsou mi k nicemu kdyz nesouhlasi jak rozmer disku tak ani rozmery pneu na techto kolech.Prislibil ty spravne a od te doby to je cca od 20.5.2020 stale cekam.
Posilam vyrizeni reklamace kde nabizeji uplne jinou variantu nez na ktere jsme se domluvili..

Takze posledni sance do 20.9.2020 nejpozdeji
bude dodana sada alu kol original ford s letnim obutim,nebo odstupuji komplexne od smlouvy!

S pozdravem Černik

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 09:54, před 4 lety

Jak jsme uváděli výše, uvedení do stavu v souladu s dohodou (smlouvou), tj. dodání odpovídajících kompletních kol, má proběhnout do 30 dnů od vytknutí vady. Pokud se tak nestane, je to důvod k odstoupení od smlouvy. Strany se však mohou dohodnout na delší lhůtě.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2020 12:11, před 4 lety

Vážený pane Černíku,
znovu jsem Vaši záležitost konzultovala s oddělením reklamací i s vedením pobočky v Hradci Králové. Kolegové s Vámi byli v kontaktu a vše by mělo již být vysvětleno a vyřešeno.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2020 16:56, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 16:50, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.