Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.3.2020 jsem si u této společnosti objednala zboží u kterého na e-shopu uvaděli skladem předpokládala jsem když uvádí skladem, že zašlou do 24 hodin jak uvádí což se nestalo.Teprve 19.3.2020 mi přišel email že je zboží na cestě a ve kterém uváděli, že lhůta dodání je 40 pracovních dní. Tuto lhůtu jsem teda i když nerada chtěla jsem odstoupit od smlouvy což mi zamítli vydržela dne 17.5.2020 jsem opět firmu urgovala že moje lhůta 40 pracovních dní uběhla a že si tedy přeji vrátit peníze zpět na účet. Samozdřejmě na email reagovali za 2 dny s tím že teda vytvořili on-line podporu že si to mám vyplnit tam takže 19.5.2020 jsem tedy na jejich on-line podpoře zadala že chci vrátit peníze. Automat mi na to odpověděl že mají na to 30 dní a pokud se nikdo neozve mám je znovu já kontaktovat jak reklamace dopadla. Nedalo mi to a dne 15.5.2020 jsem jim psala znovu email, že tedy se blíží den konce reklamace a peníze pořád nemám na účtu. Dnes mi přišel email stylem že se omlouvají a zašlou znovu na jejich náklady. Už jejich zboží nechci promrhala jsem skoro 3 měsíce tím abych pořád myslela na to jestli je věc dořešená nebo ne. Chtěla bych vrátit peníze ale bohužel s nima není žádná domluva prosím o Vaší pomoc děkuji
Blažková Jana
roušky
chtěla bych vrátit peníze a odstoupit od smlouvy
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.