Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Před měsícem t.j.16.5.2020 jsme si ve Sconto nábytku vybrali a hned i zaplatili manželskou postel Monaco 658 181*200cm,barva borovice bílá Wash/stone bez matrace a roštu. Celková cena 5499,-kč.
Plánovaný termín byl 24 týden 2020,minulý týden přišla sms,že postel bohuželještě není na skladě.Dnes 16.6.2020 jsme opět volali a prý možná příští týden,nebo až ten další.Jsme zvědaví,jestli se dočkáme nebo se opět dozvíme,že stále není na skladě.
Postel Monaco 658 181*200cm,barva borovice wash/stone.Koupeno a zaplaceno 16.5.2020.
Požadujeme slevu za prodlení a již by bylo na čase,aby postel dodali!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se zpoždění dodání. Jedná se o dodavatele z Dánska, který kvůli opatřením proti šíření covid značně omezil výrobu. V současné době již však dodal postele na sklady několika našich obchodních domů a postel jsme pro Vás nechali převézt z Českých Budějovic. K vyzvednutí v Hradci Králové bude nejpozději příští týden. Za zpoždění dodání můžete samozřejmě požadovat slevu (viz obchodní podmínky, bod 3; 3.2).
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Postel již byla dodána a tímto bychom chtěli vše uzavřít. S pozdravem Petříkovi.