Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Takze,od netboxu jsem přešel k upc, bohuzel. Pri objednani si baliku služeb(tv+net+vylepseni stavajiciho pausalu na mobil), mi bylo receno, ze po aktivaci sluzeb, dostanu prispevek 4tis na mobil, 777kc zpet z vyuctovani. Po aktivaci tv+net jsem se informoval ohledne příspěvku na mobil, ale udajne mi nic takoveho nikdo od Vodafone nabídnout nemuze. Po domluvě s pani z infolinky mi mel dotyčný, jenz se mnou smlouvu uzavrel, zavolat/napsat email, proste se vyjadrit. Nikde nikdo, nezajem. Na infolinkach totalne neschopni, neporadi, obtezujete je svymi dotazy, hruza. Služby mam zapojeny 3tydny, tak jsem ted chtel zrusit smlouvu, jeste pri domlouvani sluzeb, mi pracovník tvrdil, ze od nich muzete odejit ze dne na den,,,leda ve snu ale. Vypoved zacina plynout 1.dalsiho mesice a muze trvat 30dni myslím+nejaka smluvní pokuta. Kdyz jsem se se slecnou bavil o zruseni smlouvy, tak jsem ji poprosil, jestli mi muze vzor vypovedi poslat na mejl, ne nemůže, at si to najdu na netu sam, tón jak kdyby se bavila s hovnem, pak sem poprosil o cislo na reklamace, nemame zadne takove cislo, jen písemně,,,takze u upc nepracuje nikdo kompetentní kdo resi tyto veci?! O tom, ze tv stoji uplne za nic, se ani nebavim, ovladani je nesmyslne, zdrzuje, je nelogické, nektere filmové kanaly nemaji vraceni casu,atd...je toho opravdu hodne co vas silene vytáčí, je to návrat o dekádu zpet, ovladani na zesileni.
Smlouva 52205151
Jedine co chci, je okamzite ukonceni smlouvy, tot vse, nemam cas a nervy na reseni takovych blbosti proste.
|
Tweet |
Byl-li spotřebiteli při předsmluvním jednání poskytnut zaměstnancem společnosti určitý příslib, je tímto jednáním společnost vázána. V souladu se zásadou závazkkového práva "pacta sund servanda" (smlouvy mají být plněny a daný slib zavazuje) platí, že společnost má povinnost daný slib splnit. Pokud by k tomu nedošlo, mohl by spotřebitel namítat uvedení v omyl ohledně rozhodující okolnosti. Dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné.
S novelou zákona 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, byla podstatně posílena pozice spotřebitele při ukončování svého závazku u daného poskytovatele služby. Nově spotřebitel při ukončování svého závazku na dobu určitou nebude muset platit žádné poplatky, pokud předčasně ukončí smlouvu se svým operátorem po 3 měsících jejího trvání. Rozhodnete-li se smlouvu ukončit ještě před uplynutím této doby, zaplatí spotřebitel 5 % z měsíčních paušálů, které zbývají do konce sjednané doby trvání smlouvy.
V případě, že nedojde v řešené věci ke shodě a spotřebiteli nebude vyhověno, může spotřebitel uvažovat o změně poskytovatele služby. Tato změna je po novele zákona o elektronických komunikacích výrazně jednodušší a, jak je popsáno výše, i bezplantá, resp. méně nákladná. Spotřebiteli doporučujeme, aby se (s vědomím možnosti postupovat tak, jak je uvedeno výše) znovu obrátil na svého operátora a pokusil se s ním domluvit a znovu apeloval na splnění slibu, který ohledně svého závazku obdržel.
Dobrý den, pane Vyslouzile,
mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojený.
V červnu skutečně probíhala akce, při které bylo možné získat dárek 777 Kč do Vyúčtování. Pokud jste tuto slevu nedostal, rádi to prověříme.
Co se týče slevy na nákup telefonu, je možné ji získat k telefonnímu číslu s některým z nových tarifů Red nebo Vodafone Neomezený. Pokud jste stávajícím zákazníkem Vodafonu, je třeba také počítat s tím, že slevu lze čerpat vždy po dvou letech od posledního nákupu telefonu za zvýhodněnou cenu.
Pokud se rozhodnete zrušit internet nebo televizi od UPC, je třeba podat výpověď prostřednictvím formuláře, který najdete na https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/Formular_vypoved_smlouvy.pdf. Jestli máte na mysli výpověď mobilních služeb, použijte prosím tento formulář: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1055/vypoved_smlouvy_o_poskytovani_zvyhodnenych_podminek_c.pdf.
Formulář vyplňte na počítači, vytiskněte a podepište. Výpověď služeb UPC je třeba poslat poštou na adresu Klientské centrum, P.O.Box 53, 130 11 Praha 3 a výpověď mobilních služeb na adresu Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Za předčasné ukončení služeb Vám nebudeme účtovat žádnou pokutu, pouze v případě, že jste si zakoupil telefon za zvýhodněnou cenu, doúčtujeme Vám poskytnutou slevu.
Závěrem se Vám ještě omlouvám, pokud jste se setkal s neprofesionálním přístupem některých operátorů. Ráda bych Vás ujistila, že všichni naši pracovníci jsou na své pozice vybíráni konkurzem a pečlivě dbáme na jejich slušné a profesionální vystupování. Proto určitě nejde o standardní situaci. Kdybyste měl ještě nějaké dotazy na naše služby, neváhejte se na nás obrátit třeba přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest, rádi Vám odpovíme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.