Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 14.4.2020 jsem reklamoval kávovar zakoupený v lidl online shopu. Od obchodníka jsem dostával pouze automatické e-maily typu zaznamenali jsme vaší reklamaci a postoupili jsme ji servisnímu partnerovi. Po uplynutí zakonné doby pro reklamaci, obchodník přestal reagovat na e-maily. Zaslal jsem obchodníkovi odstoupení od smlouvy a požadavek na vrácení peněz, taktéž bez odpovědi. Z chovaní této nadnárodní společnosti během treklamace jsem značně nespokojený.
SILVERCREST®Espresso kávovar SEMM 1470 A
Odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den., pane Kloverso,
tato situace nás mrzí a za nekomunikaci se omlouváme. Zaurgujeme Váš požadavek u odpovědných kolegů, aby se Vám ozvali a situaci dořešili.
Děkujeme za trpělivost a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.