Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Nelíbí se mi systém mezi podáním a vyzvednutím zásilky. Konkrétně včera 16.6 jsem přišel na poštu v 16.50 hod a vytisknul si pořadový lístek na podání zásilky. Bohužel , systém je takový , že jsou upřednostněny vyzvednutí zásilky a zákazníci co přišli po mně si zásilku vyzvednou za 1 - 2 minuty a já jako podávající zásilku jen čekám a čekám .Přednost k vyzvednutí zásilky dostalo přede mnou asi 25 lidí co přišli po mně. Čekal jsem až do 17.45 hod , než na mně přišla řada. Tímto se cítím diskriminován a znevýhodněn.
Tato situace se na poště děje každý den a myslím si , že mezi podáním či vyzvednutím zásilky by neměl být v čekací době rozdíl.
Konkrétně se jedná o poštu v Brně , Mojmírovo nám. 12 psč 612 00.
Děkuji za reakci , s pozdravem , Krejčí Pavel
Upravit systém mezi podáním a vyzvednutím zásilek
|
Tweet |
Systém odbavování spotřebitelů je zásadně interní věcí společnosti. Na druhé straně, při poskytování poštovních služeb by nemělo být se spotřebiteli zacházeno nedůvodně rozdílně.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.