Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den! Jsem účetní. Dřív jsme stravenky pro zaměstnance odebírali osobně,teď je nejbližší místo v Praze, takže objednávám. Stravenky dodavatel zašle rychle - jako balík do ruky. V adrese je uvedeno mé jméno-ale na druhém řádku-pro názvem organizace. A balík (rozměry 21x15x9) doručovatel vždy předá spolupracovnici, kterou v organizaci zastihne nejdříve (nemáme vrátnice ani recepci) a NENECHÁ SI NIC PODEPSAT!! Cena stravenek v balíku se pohybuje v rozmezí 60.000 - 75.000Kč. Zatím se balík vždy ke mně dostal, ale co kdyby ne? [Na poště jsem jednou vznesla dotaz, úřednice mne vyslechla (chodím tam každý pracovní den, mám styk s poštou v popisu práce) a nic.]
Asi bych se měla obrátit na dodavatele stravenek, že? Na balíky do ruky jsem si dnes přečetla tolik stížností, že přes Českou poštu asi cesta nepovede. Ale když už jsem toto napsala, pošlu Vám. Děkuji. Jana Maděrová
způsob, jak nám je balík do ruky předán
Jiný způsob předávání. Když na poště přebírám doporučený dopis pro organizaci, musím ukázat zákaznickou kartu a další doklad, který prokáže mou identitu. Pak se musím podepsat a své jméno napsat hůlkovým písmem. A velmi často jde o poštu velmi malé důležitosti. Já bych si pro ten balík šla velmi ráda na poštu.
|
Tweet |
Poštovní zásilky, jejichž převzetí musí být potvrzeno příjemcem, dodává podnik do místa uvedeného v adrese adresáta, není-li sjednán jiný způsob dodání. Adresát si může u kterékoliv pošty vymínit, že jemu adresované poštovní zásilky a poukázané peněžní částky mají být dodávány jen jemu, nebo že mají být dodávány jen osobám zdržujícím se v jeho bytě. Pokud adresát nezvolí tento postup a pokud to neodporuje smlouvě uzavřené s odesílatelem, podnik může v případě jeho nepřítomnosti v bytě v době dodávání dodat poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku i jiné vhodné osobě starší 15 let, zejména sousedovi apod. V takovém případě vloží do adresátovy domovní schránky oznámení o tom, komu a kdy byla poštovní zásilka nebo poštovní poukázka dodána.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.