Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již před 14 dny jsem si na eshopu SESTRYVAKCI.net objednala zboží("Propiska Sestřička bílá","Hrnek Zdravotní sestra"), které jsem obratem zaplatila (s poštovným 328,- ). Přišlo mi potvrzení o provedené objednávce. Po týdnu, kdy jsem neobdržela potvrzení ani vyjádření o přijetí mé platby, jsem paní Janu Gryc Přecechtělovou kontaktovala (2x pomocí e-mailu, 2x telefonicky) ve všech případech bez odezvy. Chováním a přístupem dotyčné jsem víc než zklamaná. Nicméně doufám, že se tato situace co nejdříve vyřeší.
Děkuji
Propiska Sestřička bílá kód: 290 , Hrnek Zdravotní sestra kód: 164
Žádám o okamžité zaslání zboží, nebo vrácení peněz!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dne 15.7 2020 byla spotřebitelce vrácena platba v plné výši.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.