Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.8 jsem v internetovém obchodě e-shopQ (který provozuje firma ARPALIT) objednala a obratem zaplatila jimi zaslanou fakturu na vysavač značky MIELE.
Do dnešního dne zboží nepřišlo. Obchod na mojí urgenci a e-maily nereaguje.
V příloze posílám fakturu a výpis z mého účtu, kde je důkaz o uhrazení zboží.
Děkuji.
4002514141657 Miele S 3800 Electronic
Prosím tímto o pomoc s vyřízením odstoupení od smlouvy a vrácení peněz či zaslání zaplaceného zboží.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany byly zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má povinnost dodat zboží ve sjednané době.
Nebude-li zboží v této době dodáno, spotřebitel by měl poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění dle § 1978 občanského zákoníku. Po marném uplynutí lhůty lze od smlouvy odstoupit. Veškerou komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost ARPALIT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.