Společnost


ARPALIT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4318Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Jana Drábková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7.8 jsem v internetovém obchodě e-shopQ (který provozuje firma ARPALIT) objednala a obratem zaplatila jimi zaslanou fakturu na vysavač značky MIELE.
Do dnešního dne zboží nepřišlo. Obchod na mojí urgenci a e-maily nereaguje.
V příloze posílám fakturu a výpis z mého účtu, kde je důkaz o uhrazení zboží.

Děkuji.


Produkt

4002514141657 Miele S 3800 Electronic


Požadované řešení

Prosím tímto o pomoc s vyřízením odstoupení od smlouvy a vrácení peněz či zaslání zaplaceného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 10:30, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany byly zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má povinnost dodat zboží ve sjednané době.
Nebude-li zboží v této době dodáno, spotřebitel by měl poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění dle § 1978 občanského zákoníku. Po marném uplynutí lhůty lze od smlouvy odstoupit. Veškerou komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 14:00, před 10 lety

Společnost ARPALIT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.