Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43185Rozdíl cen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2020, před 5 lety

tamchynova matylda

Znění stížnosti

Dne 17.6.2020 jsem po 5 letech udělala nákup v TESCO vybrala jsem zeleninu zvážila na váze zkontrolovala cenovky vytištěné a uvedené u zel.zboží.Protože jsem jela na určenou OMúOV tak jsem si nezkontrolovala účtenku.Doma jsem k mému údivu zkontrolovala rozdíly v cenách u zboží a účtované u pokladny, rozdíl 60,-kč.Že ty pokladní a personál nefackuje hanba, líní jsou jak vši.Udělat pořádek v rozdílu u zboží pak na pokladně,fuj hnůj.


Požadované řešení

vrátit rozdíl v kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 15:15, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.