Společnost


Kleopatřiny lázně v Poděbradech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4319Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Petra Broučková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 17.5.2014 jsem obdržela potvrzení objednávky voucheru ze slevového portálu Nákupvakci: Wellness balíček na 3 dny pro 2 osoby v Poděbradech cena 4199 kč.Dle informací na webových stránkách prodejce voucheru (Kleopatřiny lázně v Poděbradech s.r.o.)jsem si termín u prodejce voucheru telefonicky rezervovala na čísle 603 754 739.Se slovy paní Svobodové cituji: Tento termín je ještě volný a termín 8-10.8 Vám rezervuji,jsem se spokojila.Na základě této informace mi prodejce slevového voucheru vystavil i fakturu pro mého zaměstnavatele,který částečně přispěl na můj pobyt.Týden před 8.8 mi nepřišly žádné doplňující informace(o hotelu,procedurách...)Zajímala jsem se kdy mi potřebné informace zašlou.Bylo mi řečeno,že na mé jméno neexistuje žádná rezervace termínu.Dne 7.8 mi bylo sděleno,že můj voucher již nemohu v tomto datu uplatnit.Několikrát jsem tuto situaci reklamovala a žádala vrácení peněz.Má reklamace nebyla uznána a od smlouvy prý odstoupit nemohu.Platnost voucheru vypršela 31.8.2014.Telefony paní Machanderová nezvedá.Naše konverzace probíhá e-mailem a poslední informace je,že mi peníze nevrátí. Prosím o pomoc při řešení této situace.
Děkuji Broučková


Produkt

Kód voucheru: NAK00088aazkxmev


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 15:42, před 10 lety

V tuto chvíli by spotřebitelka musela prokázat, že voucher uplatnila včas v souladu s jeho podmínkami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 12:32, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.