Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážení.
dnes jsem koupila v Penny, v Rožnově p/R. kalifornské pistácie,pražené,solené 250g,
Prodavačka mi účtovala 99,9o Kč, ačkoliv v letáku uvádíte cenu 79,90 Kč.
Zboží jsem odmítla, a peníze mi byly s omluvou vráceny. Neviním prodavačku, která za tuto nedbalost nemůže, ale vedení firmy.Není to poprvé, co v letáku uvádíte jiné ceny a účtujete jiné.
Tak to laskavě napravte
S pozdravem Z.Jakubíčková
kalifornské pistácie naturália
Uvádějte ceny tak, jak je to v letáku
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.