Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43198Jiné ceny v obchodě a jiné v letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2020, před 5 lety

zdenka jakubíčková

Znění stížnosti

Vážení.
dnes jsem koupila v Penny, v Rožnově p/R. kalifornské pistácie,pražené,solené 250g,
Prodavačka mi účtovala 99,9o Kč, ačkoliv v letáku uvádíte cenu 79,90 Kč.
Zboží jsem odmítla, a peníze mi byly s omluvou vráceny. Neviním prodavačku, která za tuto nedbalost nemůže, ale vedení firmy.Není to poprvé, co v letáku uvádíte jiné ceny a účtujete jiné.
Tak to laskavě napravte
S pozdravem Z.Jakubíčková


Produkt

kalifornské pistácie naturália


Požadované řešení

Uvádějte ceny tak, jak je to v letáku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2020 21:16, před 5 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 07:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.