Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#4320Neochota vrátit peníze při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Dušan Pavlovič

Znění stížnosti

U společnosti OKAY jsem reklamoval mobilní telefon Samsung XCover2. Na telefonu se projevila vada, kdy se telefon při zapnutí stále restartoval. Oprava byla pravděpodobně udelána špatně, kdy se telefon v krátkém čase po první opravě zcela zasekl a po této druhé opravě se první chyba obejivla znova. Při třetí reklamaci mi bylo sděleno, že telefon je neopravitelný a že mi vrátí peníze. Telefon byl nakoupen na spotřebitelksý úvěr spolu s dalším zbožím. Prodejce mi však odmítá vrátit peníze na prodejně a nutí mě si vybrat jiné zboží v téže hodnotě nebo žádají, že vrácení peněz vyřídí přes úvěrovou společnost, která mi údajně dle společnosti OKAY peníze vrátí. Společnost si ani neověřila, zda je úvěr již ukončen a trvají na svém postupu popsaném výše. Pro úplnost uvádím, že při reklamaci jsem využil možnost právního zastoupení jinou osobou a předání přístroje k reklamaci jsem nepředával já sám osobně.


Produkt

Samsung Galaxy XCover2


Požadované řešení

Vrácení peněz v hotovosti na prodejně , jelikož přístroj je neopravitelný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 08:24, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že je spotřebitelský úvěr vázaný na více věcí, možná by skutečně bylo lepší, kdyby si spotřebitel vybral jiné zboží.
Vázaný spotřebitelský úvěr zaniká automaticky, pokud dojde k odstoupení od smlouvy hlavní. V tomto případě došlo k odstoupení pouze od části plnění. Tedy úvěr by zanikl jen v této čáasti. Peníze by Vám měl vrátit prodávající. Vy byste se poté měl vyrovnat s poskytovatelem úvěru s oznámením o jeho zániku. Jestliže byla smlouva o koupi zboží uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku a spotřebitel zboží vrátil prodávajícímu, není spotřebitel povinen vrátit věřiteli poskytnuté peněžní prostředky dříve, než mu bude prodávajícím vrácena kupní cena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2014 17:44, před 10 lety

Vážený pane Pavloviči,
na základě vaší stížnosti jsme důkladně prověřili průběh reklamací.

Uplatnil jste u naší společnosti celkem 3 reklamace. Každá reklamace byla uplatněna na jiné prodejně. Poslední reklamace ze dne 29.08.2014 evidovaná pod číslem 1032/14080186 byla uzavřena jako neopravitelná. Tato reklamace byla ze strany prodejny ukončena ke dni 10.9.2014 a o této skutečnosti Vám byla odeslána informační SMS. Na prodejnu jste se dostavil o víkendu. Naše pracovnice se dotázala, zda chce nový přístroj nebo vrátit peníze. Na základě skutečnosti, že jste nákup financoval úvěrem a odmítnutím nového přístroje z Vaší strany pracovnice ihned v pondělí 15.9.2014 obrátila na úvěrovou společnost, kde si ověřovala, zdali je úvěr již splacený. Ještě týž den Vás kontaktovala s informací, že si může přijít pro peníze. Na naši prodejnu v Karviné jste se dostavil dne 19.9.2014 a byly Vám vyplaceny peníze za mobilní telefon.

Vzhledem ke skutečnosti, že bylo potřeba vrátit peníze v hotovosti a k tomu, že prodej byl financován úvěrem na jiné prodejně než jste uplatnil poslední reklamaci, bylo potřeba ověřit skutečnost o splacení úvěru. Omlouváme se tedy za komplikaci při vrácení částky, která byla způsobena nutností výše uvedené komunikace se splátkovou společností.

Věřím, že celá záležitost byla vyřešena k Vaší spokojenosti a že i v budoucnu zůstanete našim spokojeným zákazníkem.

S přáním hezkého dne,
Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2015 11:28, před 10 lety


Dušan Pavlovič

Dobrý den. Potvrzuji že společnost OKAY vyplatila peníze za vadný výrobek. Sice s obstrukcemi, které jsme zde vypsali, ale můžeme považovat tuto událost za již zdárně uzavřenou. Děkuji za omluvu a dovyřešení vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2015 12:37, před 10 lety

Vážený pane Pavloviči,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Velice nás těší, že celá záležitost byla nakonec vyřízena k Vaší spokojenosti a že tak záležitost můžeme považovat za uzavřenou.

Přeji Vám, aby Vaše budoucí nákupy v Okay proběhly zcela v pořádku a se zakoupeným zbožím se již nevyskytly žádné komplikace.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
Vedoucí oddělení komunikace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:31, před 10 lety

Tímto považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.