Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
U společnosti OKAY jsem reklamoval mobilní telefon Samsung XCover2. Na telefonu se projevila vada, kdy se telefon při zapnutí stále restartoval. Oprava byla pravděpodobně udelána špatně, kdy se telefon v krátkém čase po první opravě zcela zasekl a po této druhé opravě se první chyba obejivla znova. Při třetí reklamaci mi bylo sděleno, že telefon je neopravitelný a že mi vrátí peníze. Telefon byl nakoupen na spotřebitelksý úvěr spolu s dalším zbožím. Prodejce mi však odmítá vrátit peníze na prodejně a nutí mě si vybrat jiné zboží v téže hodnotě nebo žádají, že vrácení peněz vyřídí přes úvěrovou společnost, která mi údajně dle společnosti OKAY peníze vrátí. Společnost si ani neověřila, zda je úvěr již ukončen a trvají na svém postupu popsaném výše. Pro úplnost uvádím, že při reklamaci jsem využil možnost právního zastoupení jinou osobou a předání přístroje k reklamaci jsem nepředával já sám osobně.
Samsung Galaxy XCover2
Vrácení peněz v hotovosti na prodejně , jelikož přístroj je neopravitelný.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že je spotřebitelský úvěr vázaný na více věcí, možná by skutečně bylo lepší, kdyby si spotřebitel vybral jiné zboží.
Vázaný spotřebitelský úvěr zaniká automaticky, pokud dojde k odstoupení od smlouvy hlavní. V tomto případě došlo k odstoupení pouze od části plnění. Tedy úvěr by zanikl jen v této čáasti. Peníze by Vám měl vrátit prodávající. Vy byste se poté měl vyrovnat s poskytovatelem úvěru s oznámením o jeho zániku. Jestliže byla smlouva o koupi zboží uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku a spotřebitel zboží vrátil prodávajícímu, není spotřebitel povinen vrátit věřiteli poskytnuté peněžní prostředky dříve, než mu bude prodávajícím vrácena kupní cena.
Vážený pane Pavloviči,
na základě vaší stížnosti jsme důkladně prověřili průběh reklamací.
Uplatnil jste u naší společnosti celkem 3 reklamace. Každá reklamace byla uplatněna na jiné prodejně. Poslední reklamace ze dne 29.08.2014 evidovaná pod číslem 1032/14080186 byla uzavřena jako neopravitelná. Tato reklamace byla ze strany prodejny ukončena ke dni 10.9.2014 a o této skutečnosti Vám byla odeslána informační SMS. Na prodejnu jste se dostavil o víkendu. Naše pracovnice se dotázala, zda chce nový přístroj nebo vrátit peníze. Na základě skutečnosti, že jste nákup financoval úvěrem a odmítnutím nového přístroje z Vaší strany pracovnice ihned v pondělí 15.9.2014 obrátila na úvěrovou společnost, kde si ověřovala, zdali je úvěr již splacený. Ještě týž den Vás kontaktovala s informací, že si může přijít pro peníze. Na naši prodejnu v Karviné jste se dostavil dne 19.9.2014 a byly Vám vyplaceny peníze za mobilní telefon.
Vzhledem ke skutečnosti, že bylo potřeba vrátit peníze v hotovosti a k tomu, že prodej byl financován úvěrem na jiné prodejně než jste uplatnil poslední reklamaci, bylo potřeba ověřit skutečnost o splacení úvěru. Omlouváme se tedy za komplikaci při vrácení částky, která byla způsobena nutností výše uvedené komunikace se splátkovou společností.
Věřím, že celá záležitost byla vyřešena k Vaší spokojenosti a že i v budoucnu zůstanete našim spokojeným zákazníkem.
S přáním hezkého dne,
Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníka
Dobrý den. Potvrzuji že společnost OKAY vyplatila peníze za vadný výrobek. Sice s obstrukcemi, které jsme zde vypsali, ale můžeme považovat tuto událost za již zdárně uzavřenou. Děkuji za omluvu a dovyřešení vrácení peněz.
Vážený pane Pavloviči,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Velice nás těší, že celá záležitost byla nakonec vyřízena k Vaší spokojenosti a že tak záležitost můžeme považovat za uzavřenou.
Přeji Vám, aby Vaše budoucí nákupy v Okay proběhly zcela v pořádku a se zakoupeným zbožím se již nevyskytly žádné komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
Vedoucí oddělení komunikace
Tímto považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.